חדשות: 01.07.2024

קהילת נשות הנדסת חשמל ומחשבים

ברכות לספיר ביטון ומיכאל בירק על ההישג המרשים ועל השתתפותם בכנס לינדאו היוקרתי! הישג זה מעיד על כישוריהם המצוינים ועל התרומה החשובה שלהם לעולם המדע.

ספיר ביטון ומיכאל בירק, שני דוקטורנטים מצטיינים מהפקולטה, משתתפים בכנס לינדאו ה-73, המתקיים השבוע בלינדאו, גרמניה. הם יפגשו עם 37 זוכי פרס נובל, כולל פרופ’ דן שכטמן מהטכניון.

ספיר ביטון היא מלגאית אריאן דה רוטשילד ועוסקת במחקרה בהתקנים אופטואלקטרוניים ומיקרואלקטרוניים מבוססי תהליכים אלקטרוכימיים, בהנחיית פרופ’ ניר טסלר. היא פרסמה מודל המתאר את מנגנון אי-היציבות בפרובסקיטים, מה שעשוי להאיץ את השימוש בהם לאנרגיה ירוקה.

מיכאל בירק, דוקטורנט בהנחיית פרופ’ עדו קמינר ופרופ’ אורן כהן, עוסק בתאוריה ויישום של אופטיקה קוונטית. תרומתו הייתה חיונית לפרסומים ב-Nature Physics ו-Nature Photonics, שהניחו בסיס לתחום אופטיקה קוונטית של שדות חזקים. במאמר נוסף ב-Journal of Optics, הוא הוביל שיתוף פעולה בין-לאומי.

מאחלים לכם הצלחה רבה בהמשך דרככם המחקרית ובהתקדמות המקצועית. יישר כוח!

כל החדשות
פרס ג’ורי לשנת תשפ”ו הוענק לדוקטורנטית משי בשרי
יונ 22,2026

פרס ג’ורי לשנת תשפ”ו הוענק לדוקטורנטית משי בשרי

הפקולטה גאה להעניק את פרס ג’ורי לשנת תשפ”ו לדוקטורנטית משי בשרי, בהנחייתו של פרופ’ יניב רומנו. פרס ג’ורי מוענק...
גאווה פקולטית, הזוכים ביום מחקר (תארים מתקדמים) 2026
יונ 17,2026

גאווה פקולטית, הזוכים ביום מחקר (תארים מתקדמים) 2026

בקטגוריית PhD מקום ראשון:רועי שפרן, סטודנט בהנחיית פרופ’ מחקר מוטי שגב. נושא המחקר: All DOF All at once: Single-Measurement Quantum...